Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

Observator European

Integritatea este Libertate

 
 
 
 
 
 
 
Relații cu cetățeanul
 
Structura Parlamentului > Comisiile permanente
Comisiile permanente

Comisia parlamentară "Comisia de control al finanțelor publice"

Obiectul de activitate

 

Componenţa comisiei
- Cunețchi Tatiana Preşedinte
- Porțevschi Vasile Vicepreşedinte
- Leahu Mihail Secretar
- Bolea Vasile Membru
- Cazacu Victoria Membru
- Cojoc Gheorghe Membru
- Greceanîi Zinaida Membru
Secretariatul comisiei:
- Cneagnițchi Natalia Consultant principal
- Starașciuc Roman Consultant principal
- Gladcaia Aliona Consultant superior
Şedinţele comisiei

Şedinţe [Vezi toate]

Titlu Şedinţă Data Ordinea de zi Documente
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 10.07.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 03.07.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 26.06.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 12.06.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 15.05.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Date de contact:

   Tel.: 022-820-363

 E-mail: [email protected]

Actualitate [Vezi toate]
Buletin informativ
Raport privind audierea Raportului de audit asupra Raportului Guvernului privind executarea fondurilor asigurării obligatorii de asistență medicală în anul 2023
Raport privind audierea Raportului auditului conformității privind acordarea compensațiilor și ajutorului umanitar agricultorilor afectați de calamitățile naturale asupra recoltei anului 2020, aprobat prin HCCRM nr.64 din 22 decembrie 2022
Hotărîri
Raport privitor la audierea Raportului de audit al performanței privind utilizarea mijloacelor financiare în cadrul Proiectului “Livada Moldovei”.
Raport privind audierea Raportului de audit al conformității asupra gestionării patrimoniului public și a resurselor financiare de către Universitatea Tehnică a Moldovei în anii 2021-2022
Raport privind audierea Raportului auditului conformității asupra gestionării patrimoniului public și a resurselor financiare de către Universitatea de Stat din Moldova în anii 2021-2022
Raport privind audierea Raportului de audit asupra Raportului Guvernului privind executarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2023
Raport privind audierea Raportului de audit asupra Raportului Guvernului privind executarea bugetului de stat pe anul 2023
Declaraţii
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la finalul sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la finalul sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Ultimele acte legislative adoptate
 

Adresa
Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt 105
MD-2073, Chișinău
Republica Moldova

Date de contact:
Direcţia petiţii şi audienţe
tel: 022-820-270
Direcția servicii generale
tel:
 022 820 126

 [email protected]

 old.Parlament.md

 
   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"