Visites et informations
Buletin Parlament Info
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova


La version française du site a été réalisée grâce à l'appui du Programme NORIA de l'Assemblée parlementaire de la Francophonie

Accréditation des journalistes au Parlement

Parlementarisme en République de Moldavie
 
Finance et logistique > Acquisitions publiques
Achizitii publice

Persoana responsabilă: Diana Lipcan
Telefon de contact: 022 -820-205

 

     A t e n ţ i e ! Documentele procedurilor de achiziții publice sunt publicate cu titlu informativ.


Pentru a deveni participant la licitaţii publice este necesar depunerea cererii de participare.

Serviciul Achizițiii Publice va accepta eventualele solicitații de clarificări la conținutul documentelor de licitație/concurs prin cererea ofertelor de preț, sau contestații, și va comunica despre eventualele modificări ai termenelor licitațiilor/concursurilor prin cererea ofertelor de preț doar operatorilor economici care si-au manifestat intenția de a participa la procedura de achiziție publică.

 



PLANUL DE ACHIZIȚII PENTRU ANUL 2017
Raportul privind executarea contractelor de achiziţie publică pentru semestrul II, anul 2016.

Raportul privind executarea contractelor de achizi'ie publică pentru semestru II, anul 2016.

RAPORT

Modificare a Planului de achiziții 2017

Modificare a Planului de achiziții 2017

PLAN DE ACHIZIȚII 2017  MODIFICAT

Stimați operatori economici! În legătură cu trecerea Serviciului achiziții publice în clădirea Parlamentului, Vă informăm datele noastre de contact: Bd.Ștefan cel Mare, 105. Diana Lipcan, Șef serviciu, tel. 022 820-205, biroul 111; Begliță Valentin, tel. 022 820- 201, biroul 111; Ursu Valentina, tel. 022 820 -221, biroul 111; Macari Ala, tel. 022 820-196, biroul 111.

 

Raport privind executarea contractelor de achiziţie publică pentru semestrul I, anul 2017 conform prevederilor din Legea nr.131 din 3 iulie 2015 privind achiziţiile publice, Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.667 din 27.05.2016 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții.

Raport privind executarea contractelor pentru I jumătate a anului 2017.

RAPOTR

Concurs prin cererea ofertelor de prețuri nr. 17/03633 din 23 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Antivirusului corporativ.

Concurs prin cererea ofertelor nr. 17/03633 din 23 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Antivirusului corporativ.

Fișa de date a achiziției

Anunț de participare

Cerințe tehnice

 

Acord Cadru nr.23-ac/17 din 23 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor de transport aerian internațional pentru pasajeri.

Acord Cadru nr. 23-ac/17 din 23 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor de transport aerian internațional de pasageri. 

Invitație Acord Cadru

Documentația standard pentru Acord cadru

Concurs prin cererea ofertelor de prețuri nr. 17/03640 din 26 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor unui cosultant național pentru optimizarea procedurii de evaluare a performanțelor individuale și de identificare a necesităților de instruire a personalului pe termen mediu.

Concurs prin cererea ofertelor de prețuri nr.17/03640 din 26 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor unui consultant național pentru optimizarea procedurii de evaluare a performanțelor individuale și de identificare a necesităților de instruire a personalului pe termen mediu.

Fișa de date a achiziției

Anunț de participare

Caiet de sarcini

Licitația publică nr. 17/03579 din 27 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Sistemului de monotorizare a securității.

Licitația publică nr. 17/03579 din 27 octombrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Sistemului de monitorizare a securității.

Fișa de date a achiziției

Anunț de participare

Anexa 1 Garanție

Cerințe tehnice

Acord Cadru nr.24-ac/17 din 13 noiembrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor de transport aerian internațional pentru pasajeri.

Acord Cadru nr.24-ac/17 din 13 noiembrie 2017, ora 10:00 privind achiziționarea Serviciilor de transport aerian internațional pentru pasageri.

Invitație Acord Cadru

Documentația standart

12
Déclarations
Discursul Președintelui Parlamentului Andrian Candu în cadrul ședinței de încheiere a sesiunii de toamnă a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului Andrian Candu în cadrul ședinței de încheiere a sesiunii de toamnă a Parlamentului
Agenda
Derniers actes législatifs adoptés
 

 Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei
 Parlamentul European
 Adunarea Parlamentara a OSCE
 Adunarea Interparlamentara a CSI
 Adunarea Parlamentara a OCEMN
 Adunarea Parlamentara NATO
 Uniunea Interparlamentara

 old.Parlament.md

 

 Contacte:

Republica Moldova,
MD-2073, m. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 105

E-mail

Fax: 022268491

Tel.: 022820390
        022233229
        022268569

   The Moldovan Parliament’s website design was supported by the “Democracy Support Programme in Moldova" – an initiative financed by the European Union and implemented by the Council of Europe